Kysymys teille

Avoin kyselypalsta AAL:ään menemistä harkitseville ja uusille alkkareille. Alkkarit vastaavat.

Valvoja: webmaster

Kysymys teille

ViestiKirjoittaja Netteliina101 » 28 Elo 2008, 09:53

:?:
Heippa,

Olen alkoholistiperheen lapsi, edesmenneen alkoholistin vaimo, nyt raittiin alkoholistin vaimio ja itse ollut 12 vuotta raitis alkoholisti.

Elämää, tätä, raitista en halua mistään hinnasta vaihtaa pois. Tämä elämä tuntuu oikealta elämältä ja käyn ryhmissä säännöllisesti. Olen myös käynyt Al Anon ryhmässä.
Nyt pintaan on noussut asioita, jotka liittyvät myös alkoholistin aikuisiin lapsiin ja olen edelleen rikki, joten tarvitsen eheytymistä.
Kiitokset näistä sivustoista.
Varmaankin menen vielä ryhmään tämänkin asian puitteissa.

Kysyn, että kun on tapahtumia, kun olen jo yli 50, minkähänlainen ikäjakauma niissä on ja onko näillä sivustoilla läsnä näin iäkkäitä.
vaikka itsestä tuntuu, että nyt elän elämäni ihaninta ja parasta aikaa kuitenkin monesta elämän- itsenivaikeudesta huolimatta?
Netteliina101

ViestiKirjoittaja vilppu » 28 Elo 2008, 10:50

Hei Netteliina101!!

Itse olen ollut vain yhdessä naisten viikonlopussa joten kokemukseni on aika suppea mutta sielä ainakin oli ikäjakauma aika laaja 20-60+. Meitä on kuitenkin monen ikäisiä ja kaikille toipuminen on yhtä tärkeää.

Tervetuloa joukkoomme niin netissä, ryhmissä kuin tapahtumissakin!! :)

-Vilppu- 8)
vilppu

ViestiKirjoittaja a-p » 28 Elo 2008, 18:14

Muista tapaamisista voisin omia kokemuksiani kertoa vajaan 7 vuoden ajalta:

Ihmisiä on ollut sekä miehiä, että naisia - ehkä vähän enemmän naisia. Ikäjakauma on ollut aina noin 20-55. Ylipäänsä sanoisin, että ryhmissä jakauma on vastaavanlainen. AAL:ssä on aika paljon myös AA:ssa raitistuneita joista osa on mennyt AA:han ensin, osa löytänyt raittiuden AAL:n kautta. Tervetuloa!
a-p

Paluu Kysymyksiä AAL:stä