vaikeus ryhmään menossa

Tiedota muutoksista ja uusista ryhmistä sekä keskustele ryhmistä. (Avoin)

Valvoja: webmaster

vaikeus ryhmään menossa

ViestiKirjoittaja muumi » 07 Joulu 2009, 00:30

Ryhmään meneminen ensi kertaa tuntuu erittäin vakealta. Kuin tarvitsisi joltain tukea tai jotain....Vaikeuttaneeko tilannetta sekin kun on siin solmussa ja lukossa ettei tiedä kuinka ja ja mistä tilanteen alkaisi sanallisesti purkamaan. Helpottaahan jo sekin että keskusteluissa huomaa muillakin olevan samanlaisia taustoja ja ongelmia, oma tilanne jotenkin hahmottuu. Mutta kuitenkin, on silti vain niin asioiden kanssa yksin, yksn, ja aina tulee väärinymmärretyksi elämässsä. Väärien javascript:emoticon(':roll:')syytosten aiheuttamat ristiriidat vievät kaikki voimat. eikä kukaan pidä ja hyväksy omana itsenä. Ja kuinka voi hyväksyä kun ei itsekään hyväksy.Olen perinyt lapsuudestani arkuuden, epävarmuuden ym. Mutta jotain hyvääkin, paljon sisua, millä olenjaksanut, koska tiedostan kuitenkijavascript:emoticon(':lol:')n itse osittain mistä ne johtuvat, ne heikkoudet, mutta poljetuksi tulee....
muumi

ViestiKirjoittaja vilppu » 07 Joulu 2009, 10:14

Hei Muumi!!

Itsellänikin oli vaikeaa ottaa itseäni niskasta kiinni että pääsin fyysisesti raahautumaan ryhmään ensimmäisellä kerralla. Olin käynyt kiertelemässä nurkilla jo pariin otteeseen ennen kun oikeasti sain itseni ovesta sisään.
Onnekseni sain sen silloin kuitenkin tehtyä sillä siitä on alkanut elämässäni aivan uusi jakso. Ryhmästäni on ollut minulle todella paljon apua monessa vaikeassa tilanteessa ja yleensäkin elämässä.

Katso onko paikkakuntasi ryhmällä yhteyshenkilöä ryhmäluettelossa. Häneen voit ottaa yhteyttä ja kysyä esim. palaverin kulusta jotta asia on tutumpi kun menet paikalle. Ryhmässä voit vaikka vain kuunnella muita jos niin haluat. Sanat alkavat varmaan purkautumaan ihan sopivassa järjestyksessä. :)

Itse olen oman ryhmäni yhteyshenkilönä joskus myös mennyt uutta tulokasta vastaan jotta ei tarvitse tulla paikalle yksin.

Muista että ryhmä hyväksyy sinut juuri sellaisena kuin olet.

-Vilppu- 8)
vilppu

Paluu Ryhmät