Toimiiko Vaasassa AAL-ryhmää?

Tiedota muutoksista ja uusista ryhmistä sekä keskustele ryhmistä. (Avoin)

Valvoja: webmaster

Toimiiko Vaasassa AAL-ryhmää?

ViestiKirjoittaja jbl-67 » 06 Syys 2007, 11:17

Olen tässä luettuani ja mietittyäni päättänyt tehdä jotakin minäkin tilanteelleni. Toimiiko Vaasassa AAL-ryhmää jossa voi käydä ja minä päivinä ryhmä kokoontuu? Onko suurikin ryhmä? Olen vähän epävarma uskaltaako sinne tulla, mutta kun ikääkin on jo kohta 40 v. niin tuntuu että pitäisi vähitellen päästä lapsuuden traumoista eroon ja saada uusi suunta elämälle.
jbl-67

ViestiKirjoittaja Ulla » 24 Syys 2007, 19:19

Hei,

Vaasassa ei valitettavasti ole ryhmää. Kaupunki on kyllä sen kokoinen, että luulisi yhteen ryhmään löytyvän helposti väkeä. Tieto ryhmistä ja ohjelmasta leviää valitettavan hitaasti ja uuden ryhmän perustaminen on aina haastavaa. AA-ryhmissä käy paljon aikuisia lapsia, AA:n avoryhmissä voi puhua asioista aikuisen lapsen näkökulmasta.

Olisi tietenkin hienoa, jos joku vaasalainen olisi kuulolla ja innostuisi vaikka perustamaan ryhmää. Samaa tarvetta on kuulunut myös Porista ja Muoniosta. :D

Tällä palstalla voisi huhuilla paikkakuntalaisia, jos vaikka ryhmän saisi pystyyn. Olen saanut ohjelmalta todella paljon ja osin juuri siksi olen ollut muutamaa ryhmää aloittamassa.

Toivon Sinun ja kaikkien muidenkin apua etsivien sitä löytävän!

Ulla
Ulla

Paluu Ryhmät