Hei,
uusi minäkin.. en ole vielä kokouksiin edennyt. Yhä vaan pelkään hajottaa niitä kauan kasattuja kulisseja. Vielä hetken alle 30-veenä ja elämä on joka alueella vähän sinne päin. Kiltti keittiöpsykologihan sitä on tullut oltua oikeastaan koko elämän ajan ja hyvä koulussa; mallioppilas. Mun seuraan kaikki kaverienki vanhemmat luotti jälkikasvunsa, koska mä olin niin kunnollinen ja tunnollinen. Ja kuinka se sitten alkoi yhtäkkiä NIIN paljon ärsyttää olla sellanen ja kaipasi jotain ihan muuta. Sitähän ei sitten kukaan ymmärtänyt, hyssyteltiin vaan. Eihän mulla nyt voinut olla mitään ongelmia. Ja oikeastihan mulla ei juur muuta ollutkaan, kun ongelmia; sisäisesti.
Nykyisin ollaankin sitten siinä, että vuorotellen vihaan kaikkea ja seuraavassa hetkessä olen pohjattoman surullinen. Pelottaa pirusti, että mitä tästä oikeen tulee, jos nää kulissit tosissaan ratkee liitoksistaan. Paljonhan näitä alkoholistiperheen (isä juo ja äiti ei, mutta osaa olla melko moralisoiva halutessaan) kuvioita on tullut kelattua ees ja taas, kunnes on tuntunut paremmalta vaan antaa olla ja yrittää sinnitellä eteenpäin elämässä. Loppujen lopuksi tämä ei ole kuitenkaan tuottanut tulosta toivotulla tavalla. Ihmissuhteet ei toimi (paitsi muutamaan luottohenkilöön), koska oikein kehenkään ei uskalla luottaa ja töissä oon useesti ihan liian kiltti.
Viime viikonloppuna sitten vihdoin luin tuon Virtahepo olohuoneessa-kirjan ja päätin myös vihdoin, että jotain on oikeasti tehtävä. En halua jatkaa tällaisena tunnevammasena koko elämääni. Mutta mitä tapahtuu, kun kulissit kaatuu? Kuka mä oikein olen? Tunnistanko itseäni sitten sen paremmin kuin nytkään? Siltikin.. pahempi on jatkaa tätä valeminäilyä. (Kai?)