Hei Furia ja tervetuloa!!
Jokainen päättää itse kuinka usein palavereissa käy. Meillä kaikilla on erillainen elämä töineen ja muineen joten jokainen valitsee itselleen parhaan tavan toipua. Omasta kokemuksesta kuitenkin suosittelen että käyt ryhmässä muutamia kertoja, ehtimisesi mukaan, ennen kun päätät kuinka usein käyt. Näin huomaat mikä on sinulle sopiva käyntiväli.
Kaikki palavereihin liittyvä on vapaaehtoista. Saat käydä niin usein tai harvoin kun sinulle sopii, saat puhua tai olla hiljaa. Ketään ei pakoteta osallistumaan mihinkään, maksamaan mitään tai uskomaan mihinkään.
Itse en käy Tapanilassa joten en tiedä kuinka paljon siellä on kävijöitä mutta meidän naistenryhmässämme Tikkurilassa ainakin kävijämäärä vaihtelee. Välillä porukkaa on kymmenkunta välillä vain muutama.
Ensimmäisellä kerralla kannattaa saapua paikalle hieman etuajassa niin sinulle ehditään kertoa ennen palaverin alkua hieman kokouskäytännöistä ja muista. Mitään ei tarvitse tietää etukäteen. Kaikki tarvittava kyllä kerrotaan sinulle paikanpäällä.
Itse olen käynyt nyt ryhmässäni 2 vuotta ja se on ollut omalla tavallaan elämäni parasta aikaa. Olen saanut toipua ihanassa seurassa ja olen saanut itselleni ystäviä jotka todella tajuavat mitä elämässäni on tapahtunut. Oma tapani on käydä viikottain mutta olen huomannut että menen ryhmään myös silloin kun siihen ei olisi niin suurta ja akuuttia tarvetta.

Käyn usein koska se tuntuu minulle sopivalta tavalta.
Lämmin tervetulotoivotus joukkoomme!!! Toivottavasti joku päivä käyt kokeilemassa myös ryhmäpalaveria!!
Kaunista syksyä,
-Vilppu-