Etsin kummia

Avoin kyselypalsta AAL:ään menemistä harkitseville ja uusille alkkareille. Alkkarit vastaavat.

Valvoja: webmaster

Etsin kummia

ViestiKirjoittaja TOOTHLESS » 26 Huhti 2017, 19:06

Hei. Etsin itselleni kummia kesälle 2017. Neljän vuoden AAL ryhmissä käymisen jälkeen olen tajunnut ettei 4.askel koskaan tule minun kohdalla tapahtumaan jollen tee asialle jotain. Päätin ottaa heinä- ja elokuun vapaata ja tehdä tehtävät ja harjoitukset. Yritän nyt rakentaa itselleni tukiverkoston, johon haluaisin Suomesta kummin. Täältä Vaasasta ei löydy - olisiko sinusta minulle kanssa-matkustaja? Olen 50+ ja nainen. Laita viesti mikäli voit olla avuksi tai antaa vinkin mistä kannattaisi kysellä...
TOOTHLESS
 
Viestit: 2
Liittynyt: 26 Huhti 2017, 15:50

Re: Etsin kummia

ViestiKirjoittaja vesiheina » 28 Huhti 2017, 10:12

Hei,
tämän sivuston lisäksi aal-tapahtumista kannattaa kysellä, esim. meillä Polvijärvellä pidettävistä. Tällöin kannattaa ehkä alkuun sopia, että pidetään tällainen "tapahtuma-kummisuhde", eli jaetaan kokemuksia tämä kerta, ja katsotaan sitten jatko myöhemmin. Eli ei ole heti pakko tehdä mitään juhlallisia sitoumuksia kummankaan.
Etäkummiakin voi käyttää, puhelimella ja sähköpostilla. Näin saa itselleen sen sysäyksen, että nyt minä todellakin teen sen kirjoittamishomman tästä neljännestä askeleesta.
Pari salattua Facebook-ryhmääkin on olemassa. Yksi on Eheytys, jossa pääsääntöisesti keskustellaan kimppakyydeistä meille. Toinen taitaa olla Aikuiset lapset, mutta siihen en itse kuulu. Näidenkin kautta voisi löytyä kanssakulkija. Liittyäkseen pitää olla jonkun ryhmässä olevan kaveri, eikä anonyymiys näissä ryhmissä toteudu. Ne eivät ole virallisia aal-juttuja.
Onnea matkaan!
Liisa
vesiheina
 
Viestit: 470
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 17:49
Paikkakunta: Joensuu


Paluu Kysymyksiä AAL:stä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 2 vierailijaa

cron