AAL nykyään

Avoin kyselypalsta AAL:ään menemistä harkitseville ja uusille alkkareille. Alkkarit vastaavat.

Valvoja: webmaster

AAL nykyään

ViestiKirjoittaja iskako » 15 Heinä 2015, 16:08

Hei vaan kaikille! Ihan mielenkiinnosta alkkarien nykyistä tilaa pohtien liityin tähän keskustelufoorumille. Itse kävin aikoinaan hyvinkin ahkerasti kokouksissa, nyt siitä alkaa olla muistaakseni noin 15 vuotta kun viimeksi olin AAL-ryhmissä. Vieläkin huomaa joskus, että toipuminen silloin joskus jäi keskeneräiseksi, ei vaan enää jaksanut vatvoa enää samoja asioita. Uskaltaako joku rohkelikko vastata, miten AAL-toiminta nykyään voi? Ainakin täällä keskustelupalstalla ei hirveä vilske käy.... :shock: Nykyään asun savonlinnassa, miten aktiivinen lie savonlinnan ryhmä? Joskus on tullut mieleen hiippailla katsomaan, mutta enpä vielä ole saanut aikaiseksi. On varmaan naamat vaihtuneet suurelta osin siitä kun itse olin aktiivinen ryhmäläinen, mutta saattaahan siellä olla vielä konkareitakin paikalla..... :wink:
iskako

Re: AAL nykyään

ViestiKirjoittaja vesiheina » 24 Syys 2015, 14:29

No hei ja tervetuloa takaisin!
Täällä keskustelupalstalla ei käy kauhea vilske. Ovat monet siirtyneet FB:hen tarattamaan, vaikkei se anonyymi olekaan. Ovatpa tutustuneet toisiinsa niin ettei se haittaa.
Savonlinnan ryhmä kaipaa kyllä senioreita avukseen. Se ei mikään suuri ryhmä taida olla. Vetäjä on urhoollisesti jaksanut. Käynyt välillä Joensuussa ja Polvijärven viikonlopuissa muita aal:n jäseniä näkemässä, jos ryhmässä on ollut hiljaista.
Muuten uusi Iso kirja on tuonut vipinää. Uusia ryhmiä perustetaan, ja Euroopan aal-ryhmien kokouskin järjestettiin kesällä Helsingissä. Viikonlopputapahtumia on aika usein, enemmän kuin kerran kuukaudessa. Ihmiset tapaavat toisiaan paljon ja sen huomaa. AAL:n maailmankokouksessa kolme vuotta sitten Kööpenhaminassa oli 60 osallistujaa, joista 20 oli Suomesta. Olimme eka maa, jossa tuo Iso kirja käännettiin englannista omalle kielelle. Ensi vuonna matkaamme Euroopan kokoukseen Moskovaan. Tervetuloa mukaan!
vesiheina

Paluu Kysymyksiä AAL:stä